Klaar voor vertrek!



We zijn er helemaal klaar voor! Na een drukke week die bol stond van afspraken, studieperikelen en gelukkig ook leuke dingen, zijn we nu bepakt en bezakt. En netjes binnen de grenzen ook! Ik vond het enigszins spannend, omdat we veel minder mogen meenemen dan we gewend zijn op onze Amerika-reizen. Als we naar Amerika gaan nemen we altijd 2 lege koffers mee om daar nog te kunnen shoppen, dat zit er nu niet in. We mogen namelijk per persoon maar 1 koffer meenemen van 20 kg. Naar Amerika mag die koffer 23 kg wegen. Dat scheelt dus alweer 6 kg. En dat niet alleen, Turkish Airlines heeft ook limieten gesteld aan de handbagage: die mag maar 8 kg wegen. Dat is krap, maar het is ons gelukt om er binnen te blijven. Nog nooit eerder hebben we zo licht gereisd. Heerlijk! En daarmee viel er vanochtend ook een pak van mijn hart. We kunnen nu lekker relaxt op pad. Rond 11 uur vertrekken we hier, we nemen de trein naar Schiphol en nemen daar lekker de tijd om in te checken en nog even langs de drogist te gaan. Rond het middaguur lunchen we er lekker, en om half 2 kunnen we boarden. Als het goed gaat, vertrekt het vliegtuig om half 3. Ik hoop dat jullie meelezen en dan ook af en toe een reactie achter laten, dat motiveert mij om te blijven schrijven! Tot later allemaal!



2 opmerkingen:

  1. Natuurlijk ga ik je volgen!

    Heel veel plezier.
    Groetjes,
    Reny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent gearriveerd las ik ....zag ik!!! Veel plezier in Istanbul.

    BeantwoordenVerwijderen